Răspunsuri

2014-01-22T18:13:49+02:00
848/4=212 copii cazati in camere cu 4 paturi
212/4= 53 camere necesare pentru a caza 1 sfert din copii
848-212=636 copii cazati in camere cu 4 paturi
636/2= 318 camere necesare pentru a caza restul de copii
318+53= 371 camere necesare in total
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T18:16:58+02:00
1 sfert din 848= 212 => 53 camere cu 4 paturi ( 212:4= 53)
restul (848-212=636) vor fi cazati in camere cu 2 paturi - 318 camere cu 2 paturi (636:2=318)

Raspuns final: 53 camere cu 4 paturi si 318 camere cu 2 paturi
1 5 1