Am si eu o problema care-mi da batai de cap ... si care suna cam asa
Alfati cel mai mare numar de copii care pot primi in mod egal 112 napolitane, 70 bomboane si 84 portocale . Va rog frumos :D

2

Răspunsuri

2014-05-10T18:48:32+03:00
112+70+84=266
266:2=133  
133-112=21
133-70=63
133-84=49
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T18:55:06+03:00
Sal!
D(112)={1,2,4,7,8,14,16,28,56,112}
D(84)={1,2,4,6,7,12,14,21,42,84}
D(70)={1,2,5.7.10,14,35,70}
Astfel aflii ca 14 e cel mai mare divizor comun pentru 112,84,70 si e numarul de copii la care se impart napolitanele,bomboanele si portocalele.