Un muncitor realizeaza in 3 zile 453 de piese.Stiind ca in a treia zi a realizat de 3 ori mai multe piese decat in a doua zi ,iar in prima zi ,cu 3 piese mai multe decat in a doua zi,aflati cate piese a realizat in fiecare zi.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T18:28:37+03:00
A+b+c=453
c=3b
a=3+b
3+b+b+3b=453
5b=453-3
5b=450
b=450:5
b=90
c=3*90
c=270
a=3+90
a=93
2 4 2
2014-05-10T18:37:39+03:00
3 zile => 453 piese a - nr de piese realizate in prima zi b - nr de piese realizate in a 2 a zi c - nr de piese realizate in a 3 a zi c=3b a=3+b a+b+c=453 3+b+b+3b=453 5b=450 b=90 a=93 c=120