Răspunsuri

2014-05-10T18:17:56+03:00
X+ y supra 2 = 20, deci x+y= 40
y+z supra 2 = 20, deci y+z= 40
z+x supra 2= 20, deci z+x=40
x+y+z+x+y+z= 40+40+40
2(x+y+z)=120
x+y+z=60
x+y= 40 , rezulta z=20
y+z=40, rezulta ca x= 20, din astea doua, vom afla ca y=20
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T18:18:14+03:00
(a+b):2=20⇒a+b=40⇒b=40-a
(b+c):2=20⇒b+c=40
(a+c):2=20⇒a+c=40⇒c=40-a
40-a+40-a=40
40=2a
a=20
b=20
c=20
inlocuiesti tu a,b,c cu x,y,z 


1 5 1