Răspunsuri

2014-05-10T17:40:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2s +3c=15 |-2
5s + 6c=36

-4s-6c=-30
5s+6c=36
s /=6lei

12 +3c=15
3c=15-12
3c=3
c=1leu

2c+2s= 2*1+2*6= 2+12=14lei
2*10=20lei (valoarea banilor)
20-14=6 lei (restul)

da dar majoritatea scriu clasa primara,desi nu sunt si observa ca este maestru deci a ajutat pe mai multi si daca era la clasa primara nu avea acest rang pentru ca ar fi pus mai multe intrebari
clasa a treia.......sunt dar asta nu conteaza........eu dau puncte doar nu e pe degeaba......e placerea mea asta.......
foarte bine! e de apreciat ca ai ajuns la acest nivel chiar de la a3a
multumesc ,cateodata am fff multe teme si nu mai fac fata.....exemplu este azi.......am o invatatoare obsedata de dat teme.......e imposibil sa le fac pe toate odata...plus am de invatat...............offfff asta e problema..nu ca nu as sti....
da dar este inspre binele vostru o sa intelegi mai usor la gimnaziu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T17:42:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2s+3c=15/ inlumtim cu 2

4s+6c=30
5s+6c=36
scadem cele doua relatii si aflam cat costa un stilou
s=6
cat costa doua stilouri?
2s=12
cat costa un creion?
12+3c=15
3c=3
c=1
cat costa doua creioane?
2c=2
cu ce rest ramane?
2*10-(12+2)=20-14=6 lei



1 5 1