Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T17:31:57+03:00
Nu stiu exact cate randuri are,dar am facut-o si eu si am luat 10.Succes :)

Soarele coboară încet spre asfințit. Strălucirea lui se micșorează, iar în jur împrăștie o lumină palidă. Căldura de acum câteva ore scade în intensitate și provoacă o răcire accentuată a vremii. Este semnalul așteptat de către mugurii înserării, care își arată imediat fața. Muntele masiv din fața mea se aseamănă cu zidul unei închisori, după care a fost încătușat mândrul soare. Ținut în chingile înserării, soarele murmură câteva licăriri lumininoase după care se retrage după coama muntelui. Cu ultimele puteri, soarele aruncă câteva raze slabe de lumină peste crestele împădurite. Este ultima sa zvâncnire, muntele este prea înalt, iar soarele nu răzbește. Observând slăbiciunea soarelui, înserarea se instalează confortabil peste natură. Cheamă în ajutorul ei vântul, care-i răspunde imediat. Pornește de undeva din înălțimile muntelui și adie până la baza lui. Pădurea ce îmbracă muntele reacționează și cu un șuierat prelung își mișcă crengile ca într-un dans armonios. O liniște apăsătoare domină întreaga atmosferă. Singurele care se bucură de venirea înserării sunt câteva păsări de pradă. Cu vederea adaptată pentru întuneric, zboară peste muntele tăcut. Planează în cercuri concentrice, căutând cu privirea ageră micile animale de la sol care caută mâncare, la adăpostul înserării. În casele presărate discret pe masivul cufundat în liniștea înserării încep să se aprindă luminile. Nici înserarea nu va mai rezista mult timp. În scurt timp întunericul nopții va cuceri natura.

oau MULTUMESC MULT DE TOT
Cu placere.Il poti face cel mai bun?Mersi anticipat :)
da dar cum?
o fac cu cea mai mare placere
2014-05-10T19:12:19+03:00
Este o zi frumoasa de primavara.
Soarele straluceste usor pe cerul dimineti calde.
Asta e inceputul continua singur