Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T17:06:48+03:00
Mana este rupta
sper sa fie buna

multumesc ti am dat 5 stele
multumesc pentru stele
2014-05-10T17:08:39+03:00
Aici a fost Maina lui Dumnezeu!
Maina mi-a fost rupta acum doi ani!
Sper sa te fi ajutat!
multumes ti am dat 5 stele
Cu placere! Daca te-a ajutat apasa pe ''multumesc''
am apasat dar pentru sare
subiectu e mana in prima propozitie
Pai asta ai zis in cerinta!