Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T16:19:05+03:00
Omografele sunt cuvintele care au aceeasi scriere, dar se pronunta diferit. (Haină=imbracaminte, haină=rea)
Omofonele sunt cuvintele care se scriu diferit si se pronunta la fel. (Numai, nu mai sau altadata, alta data). 
Sper ca te-am ajutat! nu nu sunt tot una!!!!!
2014-05-10T16:19:34+03:00
Nu..
omograf = se scxrie la fel sar se pronunta diferit


1 5 1