Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T16:07:50+03:00
Anctartida are un rol imortant asupra climei mai cu seama asupra climei de pe continentele din apropierea ei. Daca acolo totul e ingetat atunci asta e mai bine pentru pamint caci daca toti getarii sar dezgeta atunci pamintul va fi inecat de ape si asta ar fi ceva grav 
11 4 11
multumesc
marcheaza pe rog ca cel mai bun raspuns te rooog molt
pina cind nu nu pot
dar nu ti fa griji am sal pun ca cem mai bun
DAR DE CE PINA CIND NU POTI
2014-05-10T19:44:05+03:00
Anctartida are un rol imortant asupra climei mai cu seama asupra climei de pe continentele din apropierea ei. 
2 5 2