Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T15:51:42+03:00
Des-la plural deobicei cand cuvantul de dup el are "s" la urma
de la-cand cuvantul de dupa de obicei are "e sau s"la sfarsit
du - la masculin
dar atunci care e diferenta dintre de la si de l' ?
de l se scrie cand cuvantul incepe cu vocala sau cu h mut
2014-05-10T15:58:38+03:00
De l se scrie cand cuvantul incepe cu vocala sua cu h mut