Carui gen literar ( epic, liric, dramatic) ii corespunde poezia "Faptul ca esti" de Gr. Vieru ??? Si motivati alegerea cu 3 argumente
E un noroc sa fii un arbor,
Pe munte sus, a tale crengi
Sa creasca incotr-o li-i voia
Cu verdele nepreschimbat

E un noroc sa te iubeasc
Opasare, sa poti rosti:
A fi-ntr-o pasare ! Iar mama
Sa-ti faca semn dintr-un inzvor.

E un noroc sa-ti fie data
Si lacrima ,sa dormi apoi
Intr-un pamint , in cari pe fata
Semintele dulci iti vor umbla

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T15:22:28+03:00

cred ca e genul liric, deoarece autorul isi exprima liber gandurile , sentimentele, sunt folosite imagini artistice
2 3 2
2014-05-10T15:22:45+03:00