Un muncitor efectueaza o lucrare in 24 de zile.Un alt muncitor efectueaza aceeasi lucrare intr-un sfert din timpul folosit de primul muncitor.Cate ore lucreaza al doilea muncitor(ziua de munca are 8 ore) ?

2

Răspunsuri

2014-05-10T15:18:30+03:00
Al doilea muncitor efectueaza 24 : 4=6zile
lucreaza 8 x 6=48 ore
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T15:20:07+03:00
24:4=6 zile (AL DOILEA MUNCITOR)      ,     6×8=48 ORE (LUCREAZA AL DOILEA MUNCITOR)
1 5 1