Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T15:10:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Un patrat in spatiu ramane patrat, insa poate fi vazut deformat. (ca un dreptunghi, romb, paralelogram) Cubul este un poliedru cu toate fetele patrat.
2014-05-10T15:12:09+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Un patrat este patrat si in plan si in spatiu.
2 3 2