Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T15:06:20+03:00
Internetul face parte din viata noastra fara de internet noi nu ne putem inchipui viata..Daca pe vremuri bunicii nostri ii aduceau cu greu in casa de la joaca atunci la noi e inves pentru ca noi stam la calculator si nu iesim delok afara. Este evident si bine ca avem interet ne ajuta la pregatirea temelor pe acasa dar ne face sa fim mai altfel pentru ca multi sunt dependenti de calculator
MARCHEAZA TE ROG CA CEL MAI BUN RASPUNS CONTEZ PE TINE
ms ca ai marcat ca cel mai bun raspuns
2014-05-10T15:09:05+03:00
The internet is good for helping you at your homeworks , and for social networks that alow you to talk to your friends . but some peoples are agiast the internet becouse the internet create dependece and is bad for eyes , he can give you also neck pains if you don't seat corectly.

sper ca tiam fost de ajutor
desigur. multumesc mult :**