Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T15:00:12+03:00
A:3=A-18
A=3(A-18)
A=3A-54
3A-A=54
2A=54
A=27
Ati avut viteza mai mare. La director aparea ca nerezolvata. Oare chiar a durat 26 minute ca s-o rezolv ? Nu cred. Este ceva de la afisari ...
1. De ce strigati la mine?! Eu acum vad prima data aceasta problema. Dupa cum vedeti mai jos, eu nu am trecut pe aici. 2) De unde ati scos 26 minute? O ora minus 40 si ceva de minute =mai putin de 20 minute. 3) Ce va deranjeaza, daca a aparut cealalta rezolvare mai repede? 4) Cronometrul este automat, nu poate fi manevrat de nimeni. 5) Probabil ca atunci cand ati inceput sa scrieti, nu aparuse primul raspuns, dar a aparut imediat dupa aceea. Nu mai numar, sa nu credeti ca-mi face placere.
:-(
2014-05-10T15:26:35+03:00
 \frac{x}{3} = x - 18
x = 3x - 54
2x = 54
x = 27
Cum a intrat ramona19852007 aici de mi-a multumit, daca eu nu am vazut ? :-) E ceva misterios ! La fel ca si faptul ca tema figura ca nerezolvata, si nu am gasito rezolvata, dar apoi dupa ce am publicat rezolvarea mea, am vazut ca deja era rezolvata.. Aloo, lucrati cu copy/paste ? Aloo, Domnu FaraVasile ce se intampla aicea ?