Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T14:55:43+03:00
El merge la scoala.
El merge pe jos.
Andrei merge cu bicicleta
Ea merge dupa scoala la cumparaturi.
Elena merge deasupra noastra, deoarece zboara cu avionul.
El merge in jurul focului.
Mihai merge spre magazin.
Andreea merge conform hartii.
1 5 1
2014-05-10T14:56:20+03:00
Eu merg la maria .
Eu merg pe starada 
Eu  merg dupa amiaza.
Eu merg deasupra noroiului.
Tu mergi in jurul mesei.
Maria merge spre scoala.
Eu merg conform carti.