Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T17:44:12+02:00
In  raul Mures  :)
Sper ca te-am ajutat! 
scuze, ca ti-am raspuns diferit prima data altfel ,dar sunt trei : Cerna - râu afluent al Dunării----In Orsova, Dunare
Cerna - râu afluent al Mureș---Se varsa in Mures
Cerna - râu afluent al Oltețului
acum...la care te-ai referit tu ... :D
Cred ca la cel care se varsa in dunare.....
Ok atunci :) Ma bucur ca ti-am fost de folos :*
2014-01-22T17:46:55+02:00

...........................................................................................................................
Ce-i cu tine tu , esti cerșetoare de puncte ?
Nu cred ca te-am jignit....repeta cei 7 ani de acasa......
Nu tu , aia de sus care a răspuns
A pus puncte numai ca sa ia punctele pe care le-ai dat