Va rog sa ma ajjutati cu acest text pentru fratele meu care este in clasa a doua

Alcatuieste un text de 7 enunturi in care sa folosesti cuvintele cantece,cobori,impreuna,imbracaminte,incantat

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T14:32:07+03:00
Eu impreuna cu prietenii mei ne-am hotarat sa mergem la un concert de muzica populara.Acolo am vazut o multime de oameni cu imbracaminte care mai de care mai colorata. Am cantat multe cantece. O fata ne-a incantat cu vocea ei minunata. Ca sa luam cate un autograf un paznic ne-a spus ca trebuie sa cobori cateva trepte si sa mergi in parc. Am luat cate un autograf si am facut poze cu ea. Eu si prietenii mei am fost foarte incantati de iesirea noastra in oras.
2 5 2
2014-05-10T14:34:00+03:00
Bunicul meu m-a invatat multe cantece si impreuna le cantam ori de cate ori avem ocazia. Cand tu cobori scarile, el are grija sa ne priveasca fiecare pas, nu care cumva sa cadem in timp ce cantam. Nu se prea da in vant dupa imbracamintea noastra, mama fiind o femeie foarte moderna ce iubeste sa fie la moda, asa ca ne imbraca mereu frumos. El ne iubeste neconditionat. Abia astept sa il vad in vacanta. Sunt foarte incantat.
1 5 1