Precizează cazul cuvintelor subliniate in enuntul: Importanta acestei fracțiuni minuscule este uriașă. Cuvintele subliniate sunt: importanta, acestei, fracțiuni si uriașă.

2

Răspunsuri

2014-05-10T14:15:13+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T14:20:23+03:00
Importanta,caz= Nominativ (N)
Acestei,caz=Dativ (D)
Fractiuni,caz= Dativ  (D)
Uriasa,caz=Nominativ  (N)
 ATENTIE!!! Acele , (N), (D), (D), (N) , sunt prescurtarile cazurilor!
Sper sa te fi ajutat!
8 4 8