Cum se rezolva ex acesta:a+b+c=84; a+b=46; b+c=65; a=?;b=?c=?

2
Daca a+b+c=84 si a+b=46 rezulta ca 46+c=84
De unde rezulta ca: c=84-46=38
b+38=65,b=65-38=27
a+b=46,iar b=27. Atunci a=46-27=19
Sper ca ti-am fost de ajutor!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T14:06:29+03:00
A+b+c=84
a+b=46
c=84-46
c=38

b+c=65
b=65-38
b=27

a+b=46
a=46-27
a=19
2014-05-10T14:09:08+03:00
Daca a+b=46 rezulta ca c=84-46care este egal cu38 rezulta c=38
din b+c=65 rezulta ca a=84-65 care este egal cu 19 rezulta a=19
b este egal cu 84-38-19 care este egal cu27