Răspunsuri

2014-05-10T13:52:48+03:00
Impreuna cu noi a venit.
Am stat la un loc linistit.
Mergem cu ei?
Este alaturi de tatal lui.
Vin toti in afara de Alex si Andrei.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T13:54:45+03:00
Merg la scoala in fiecare zi impreuna cu verisoara mea.
Caietul era la un loc cu niste carti.
Vom fi mereu alaturi de ea.
A iesit, in afara de el.
11 4 11
potzi sa mai faci o alta propozitie ca ultima nu e cam pe inteles
Se vor juca toti in afara de Andrei!