Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T13:57:18+03:00
Azi este 1 apriie.Toata lumea e pusa pe farse...Toti colegii ma-u speriat ca dam lucrare la geografie cu harta muta....eu ma-m speriat si am intrebat-o pe doamna daca chiar dam lucrare si mia zis ca nu dam dar o sa ne asculte .....eram speriata ce eu nu invatasem .....Cand am intrat in clasa si a inceput ora,toti mi-au spus ca a fost o farsa.Ziua sa sfarsit cu bine si ma-m bucurat cand am auzit ca nu damm lucrare.
20 4 20
2014-05-10T13:58:07+03:00
Era 1 aprilie ! Ziua pacalelelor , toti eram foarte entuziasmati  de acea zi !  Cand am ajuns la scoala toti copii erau in curtea scolii , asteptand venirea profesorilor pt a deschide sala de calasa ! In final au venit si ei ! Cand am intrat in clasa era data 2 APRILIE 2014 toti am fost foarte sparati si posomarati toata ziua 
In   cele din urma profesorii ne-au spus ca a fost doar o pacalelala de 1 aprilie ! [era defapt 1 aprilie nu 2 aprilie :)) ]
19 3 19