Răspunsuri

2014-01-22T17:42:38+02:00
Aaaaaaaaaaaaaa nu poate metodele de guvernale aceasta este una dintre ele si inseamna ca puterea apartine poporului deci nu

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T17:51:52+02:00
Da pot fi diferite...de exemplu dupa cel deal 2 lea razboi mondial germania a fost impartita in jumate una data urss iar cealalta sua...partea din urss era germania democrata si totusi cu idei comuniste din cap pina in picioare,iar cea din sus era germania federativa deasemenea era o o parte demokratika insa intradevar cu idei democrate
daca vrei ceva din prezent pot fi luate drept exemplu partidele din conducere cum ar fi partidul democrat si partidul liberal demokrat,desi contin aceeasi denumire in oarecare parte au idei total diferite si scopuri nedefinite pentru tara in care se reprezinta
Merci. Dar m-am uitat si tema era de la alta pagina. :|
:)) se mai intimpla
da era cu numele de democratica numai................