Răspunsuri

2014-01-22T17:39:31+02:00
În+nor+at= innnorat
ne+ a încăpea+tor= neincapator
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T17:42:48+02:00
Imbatranit ----> batran -sufixul "im" si prefixul "it"
inalbitor----> alb- sufixul "in" si prefixul "itor"
desfrunzit----> frunza -sufixul "des" si prefixul "it" 
incalzit -----> cald , sufixul "in" si prefixul "it"

P.S: Sper ca te-am ajutat! >:D< :* ....Daca mai ai nevoie iti mai spun si altele
Sunt cuvintele care se formeaza prin derivare atat cu sufix cat si cu prefix :)
3 5 3