Răspunsuri

2014-05-10T13:12:19+03:00
1 invatam pentru a fi oameni cu carte oameni destepti
2 invatam pentru a avea o profesie buna
3 invatam pentru noi si pentru viitorii nostri copii
4 invatam pentru ca ne impun parintii sau pentru ca noi asa dorim
5 invatam pentru ca e obligatoriu
6 invatam pentru viitorul nostru
DACA TEAM AJUTAT MARCHEAZA TE ROG CA CEL MAI BUN RASPUNS............
CONTEZ PE TINE

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T13:24:47+03:00
Noi invatam din urmatoarele motive:
pentru a stii cate ceva,
pentru a ne face mandrii parintii,
pentru a ajunge cineva in viata,
pentru a cunoaste lucruri interesante,
pentru a ne construi un viitor,
pentru a avea o meserie in viata.
noi muncim pentru:
a trai,
a supravietui,
a face bani,
a nu muri de foame,
a nu cersi,
a avea un scop.
mult succes!
2 3 2