Dragi bunici , dupa cum stit de la mama sunt plecat cu clasa in excursie .Ma distrez foarte tare .Mi-as dori sa fiti si voi cu mine . Mai sunt 4 zile si vin acasa. Aici razele calde ale soarelui bat spre noi . Dar a stept cu nerabdare sa vin sa va iau in barte . al vostru nepot /a voastra nepoata ...........

Răspunsuri

2014-05-10T13:10:33+03:00
                                       dragii bunici,
as dori daca puteti sa veniti la ziua mea de nastere. va avea loc pe data de 2.7.2014.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T13:13:03+03:00
Dragi bunici,dupa cum bine stiti sunt plecat in tabara la mare impreuna cu clasa si colegi. Sunt de 3 zile si nu as mai vrea sa plec de aici . Valurile care se izbesc de malul nisipos  ne incanta auzul si razele soarelui ne gadila obrajorii. Armonia si linistea de aici imi umplu inima de bucurie. Dar totusi  astept cu nerabdare sa va strang la piept ! al vostru nepot....
6 4 6