Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-10T12:59:16+03:00
1.500 cl + 2.100 cl -2.800 cl = 800 cl
63 dal + 90 dal + 430 dal = 583 dal
7.000 dal - 4.000 dal + 3.000 dal = 6.000 dal
7.530.000 cl - 12.300 cl + 45 cl =7.517.745 cl
4 4 4
2014-05-10T22:33:32+03:00
1.500 cl + 2.100 cl -2.800 cl = 800 cl
63 dal + 90 dal + 430 dal = 583 dal
7.000 dal - 4.000 dal + 3.000 dal = 6.000 dal
7.530.000 cl - 12.300 cl + 45 cl =7.517.745 cl

2 5 2