1.scrieti i caiet :

*cate zile sunt in 2 saptamani ?

*dar intr-o luna ?

* dar in v49 de zile ?

* dar in jumatate de an ?

*dar in 4 saptamani

*cate saptamani sunt in 21 de zile ?

* cate luni sunt intr-un an asta o stiu 12 luni

* dar in 4 ani ?

2

Răspunsuri

2014-05-10T12:41:56+03:00
2 saptamani-14 zile
o luna- poate avea 31, 30, iar in feb. 29 sau 28
49 zile-...49 de zile
jumatate de an- 168 zile
4 saptamani-28 zile
21 de zile-3 saptamani
4 ani-48 luni

  Sper ca ti-am fost de ajutor!! Succes si poate pui si tu ca cel mai bun!!

Dar am scris acelasi lucru!!
stiu da nu eu am marcat
Dar cine?????
pai varamea of proasta mai e nu la ii seama terog da nu eu varamea are 9 ani si e la mine scuze eu am fost afara si pana mam intors ea a scris scuze
Oricum sa stii ca intr-o jumatate de an sunt 168 de zile nu 183 cat a scris Braguta99!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T12:43:43+03:00
In doua saptamini sunt 14 zile
intro luna pot fi 28,29,30,31 de zile
in 49 de zile sunt 49 de zile'
in jumate de an sunt 183 de zile
in patru saptamini sunt 28 de zile
3 saptamini au 21 de zile
in 1 an 12 luni 
in 4 ani 48 de luni
DACA TEAM AJUTAT MARCHEAZA TE ROG CA CEL MAI BUN RASPUNS CONTEZ PE TINE

9 4 9