Răspunsuri

2014-05-10T11:58:09+03:00
Datorita despaduririlor, pe glob, la fiecare 30 minute, dispare o specie vegetala si una animala. Padurea trebuie deci protejata pentru a-si putea manifesta si dezvolta rolurile sale benefice. Zonele defrisate pana in prezent sunt atat de mari incat ar trebui sute de ani de recuperare naturala pentru a reface vegetatia originala.Padurea este prietenul omului.Nui,prea,mare,...
eu ma referam cum pot eu sa protejez padurea adica asa sa scrie in compunere cum pot sa protejez padurea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T12:13:20+03:00
Era o zi frumoasa de primavara. sorele stralucea biruitor in inaltul creului azuriu. eu eram la casa bunicilor. nu i-am mai vizitat de 1 an. acolo eu aveam un loc preferat:padurea satului din apropierea lacului. multi ma intreaba de ce imi place aceasta  dar eu am un motiv : este un loc lipsit de trafic, de poluare, foarte natural, iar copacii cei in varsa iti tin o umbra mai buna decat cea a umbrelei. de cum am ajuns la bunici m-am indreptat direct in padure. cand am ajuns acolo am fost foarte uimita deoarece nu mai era locul pe care il cunosteam: copacii erau taiati, florile rupte , lebedele de pe lac au plecat si iarba era uscata. acest lucru m-a ingrozit. repede am plecat la bunici si le-am povestit tot ce am vazut cu ochii mei. ei mi-au zis ca padurarii au taiat toti copacii iar lebedelor nu le-a mai placut peisajul asa ca au plecat.  trebuia sa procedam cumva. a doua zi m-am informat putin despre ecologizare. mi-a venit o idee. imreuna cu bunicii mei am cumpara cativa mici copacei. dupa cu ajutorul si altor vecini i-am plantat in padure. pe de alta parte am plantat nulte soiuri de flori pentru a infrumuseta peisajul. peste 3 ani tot ce am plantat a crescut si frumoasele lebede s-au intors pe lac. toti am fost foarte fericiti. dupa am desenat pe niste pancarde cateva avertismente pentru ca padurea sa fie mereu curata. protejati natura.
mersi
cpl
este foarte frumoasa compunerea!!
mersi mult
npc .