Răspunsuri

2014-05-10T11:33:37+03:00
1+ 6√2 + 18 -( 2√3-3)(2√3-3)²
1 +6√2 +18- (2√3-3)(12-12√3+9)
19 +6√2 -(2√3-3)(21-12√3)
19+6√2-(42√3-72-63+36√3)
19+6√2-(78√3-135)
19+6√2 -78√3+135
-72√3+154
cred ca nu ai observat ca a doua paranteza este la puterea a treia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T11:38:16+03:00
(1+3v2)^2-(2v2-3)^3=1+9*2+6v2-(8*2v2-27-3*4*2*3+3*2v2*9)=19+6v2-99+70v2=76v2-80=4(19v2-20)
2 5 2