Imi traduce cineva propozitia ?
what about calling some friends and going on a picnic ?

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Ce crezi despre apelarea unor prieteni si sa mergem la picnic?
este din lectia ,,were going to a picnic ,,?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T11:34:56+03:00
Inseamna:
Ce zici sa apelam niste prieteni si sa mergem la picnic? (Cred)
Succes!
2014-05-10T11:41:11+03:00
Ce crezi sa apelam niste prieteni ca sa mergem la picnic? (Asa cred!)
1 5 1