Răspunsuri

2014-05-10T10:41:49+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T10:48:36+03:00
Nu cu Delta! Delta se află la ecuațiile de gradul al II-lea! 
Rezolvăm inecuația I2x-1I≤3 . Deoarece este cu modul vom obține două inecuații simultane. Adică un sistem de inecuații
I2x-1I≤3 ⇔ 2x-1≤3 și 2x -1≥-3. 
Prima inecuație 2x-1≤3 ⇒ 2x≤4 ⇒ x≤2.
A doua 2x -1≥-3 ⇒2x≥-2 ⇒x≥-1.
Din  x≤2 și x≥-1 ⇒x∈[-1;2] . Deci multimea A conține toate numerele naturale cuprinse în acest interval. 
A={0;1;2}