Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T10:54:58+03:00
800-120=680 elevi au mai mult de 9 ani.
Regula de trei simplă:
680 ----------------800
x  -------------------100
Deci facem proporția: 680/x=800/100. Scoatem pe x, 
x=680*100/800. x=85
Deci avem x=85% elevi care au mai mult de 9 ani 
3 4 3
2014-05-10T11:03:14+03:00
800-120=680
 \frac{p}{100} * 800=680
 \frac{800p}{100} = 680
8p=680              / :8
p=85%

2 5 2