Hey.Am o tema urgenta la romana. Cine imi poate spune cum pot sa fac cuvantul "si" substantiv??

2
Depinde dacă este "şi" sau "si" dacă este "si" îl poţi folosi : "Şi este pronume." şi la "Si" poţi folosi drept notă muzicală.Acum depinde :))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T10:14:36+03:00
Daca trebuie sa faci propozitie , poti scrie asa : "Si" este pronume reflexiv . 
2014-05-10T10:14:40+03:00