Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T10:03:15+03:00
Ii dai valori lui x .. de exemplu : f(1)=2*1-3=2-3=-1=>A(1,-1) .. dupa poti sa dai f(2)=2*2-3=4-3=1 => B(2,1)
si reprezinti grafic 
A(1,-1) .. 1 e x si -1 e y . B ( 2 , 1 ) , 2 e x si 1 e y
2014-05-10T10:12:17+03:00
Se face un tabel de valori in care dai 2 sau cate valori doresti tu lui x , dupa care rezolvi functia in care inlocuiesti x-ul cu ce valoare i-ai dat. Partea de sus a tabelului ( unde ai scris ce valori dai ) se aseaza pe axa OX iar rezultatul functiei pe axa OY :D Sper sa-ti fi fost de ajutor :D 
1 5 1