De unde este acest "exercitiu"? Nu prea are legatura cu matematica!
e un exercitiu de olimpici,am intrebat si eu de invatatori de matematica si mi-au zis ca e o chestie foarte grea ,insa vad ca suntonlain a rezolvat corect,raspunsul este 2
Domnule skawp, iti recomand sa te bucuri de matematica aplicata si sa nu te lasi furat de teorii. ;-) Desi sunt multi profesionisti in domeniul matematicilor care cred ca la inceput a fost numarul, de fapt la inceput a fost viata cu necazurile ei si care l-a obligat pe om ca sa scape de ele gasind mijloace de a face fata greutatilor ei.

Răspunsuri

2014-05-10T01:21:09+03:00
(1+1) +1 =3
(4+4) -1=7   prin scaderea 7-3=4   deci  4=(4+4)-1 -[(1+1)+1]

il dublam pe primul 2[(1+1)+1)]=2*3     2[(1+1)+1]=6
                                                                         (4+4)-1=7    prin scaderea 7-6=1  deci

1=(4+4)-1 -2[(1+1)+1]

4-1= (4+4)-1 -[(1+1)+1] - { (4+4)-1 -2 [(1+1)+1]}
4-1=8-1 -3 -[8-1-2 * (3)]
4-1=5- ( 7-6)
4-1=5-1
4-1=4
scuze era 4-1= 4- (7-6) = 4-1
4-1=3
cred ca se foloseste observatia ca 1 + 1 = 2 * 1 si 4 + 4 = 2 * 4
Nustiu care e rezolvarea dar stiu precis ca raspunsul este 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T08:19:42+03:00
Se observa ca se poate scrie
1 + 1 = 2 * 1
4 + 4 = 2 * 4
Si deci
1 + 1 = 3/2
4 + 4 = 7/2
de unde
4 + 1 = 7/2 + 3/2 = 10/2 = ( 2 * 5 )/2 = 5
4 - 1 = 7/2 - 3/2 = 4/2 = ( 2 * 2 )/2 = 2

:-)
cred ca faraxasile mi-a sters prima rezolvare deoarece continea un link. A doua versiune a rezolvarii este explicita si fara link.
Din respect pentru munca voastra nu sterg "rezolvarile" ! In mod normal ar trebui sa sterg problema propua, deoarece nu are nici o legatura cu matematica. Se pot fabrica multe zeci de "rezolvari", fara ca vreuna dintre ele sa fie corecta. Tot ce ati scris ca rezolvari, si se pot scrie multre altele, se bazeaza pe presupuse ipoteze. Dar aceasta nu este matematica.
Unele teme au fost cu date incomplete si la ele am oferit rezolvarea ca si cand ar fi fost complete. La unele teme nu am dus rezolvarea pana la capat considerand ca am scris ce era mai dificil. E posibil ca sa fi oferit si raspunsuri gresite. Situri ca acesta cred ca sunt si vor deveni de mare succes in randul internautilor deoarece isi pot pune la lucru cunostintele dobandite cand erau scolari si liceeni.