Răspunsuri

2014-05-09T22:50:31+03:00
Ei, asta-i bună!!! Poate doreai ceva despre opera EPICĂ!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T23:14:55+03:00
Amintiri din Copilarie nu este o opera lirica ci o opera epica deoarece atestam un singur narator care isi transmite indirect  sentimentele gindurile ideiile prin intermediul unor actiuni, intimplari si prin intermediul personajelor . sper ca te-am ajutat 
1 5 1