Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T17:19:56+02:00
1. Aflam cantitatea de mere culeasa: 2 pomi * 20 kg/pom = 40 kg.
Numar pungi: 40 kg : 5 kg / punga = 8 pungi

Nu prea vad al doilea mod... :) poate grafic, sau cum? :)
nu stiu :( exact asa cere
Poti eventual sa aflii intai de cate pungi ai nevoie pentru un singur pom. Asadar: 20 kg / 5 = 4 pungi
si apoi sa inmultesti cu 2 pomi => 2*4 = 8 pungi... altfel nu vad...
ok,multumesc frumos
se mai poate cu paranreze
(2o ori 2)impartit la 5 egal cu 8
2014-01-22T17:32:52+02:00
20 ori 2 egal 40 si 40 impartit la 5 egal 8 pungi