-un peisaj din natura,un portret,marea etc
Rasaritul ,apusul sau o cascada poate natura moarta sau portete.
daca nu te pricepi la acest domeniu, poti face ceva simplu: o cabana, un drum si niste barzi; un animal ( un catel spre exemplu); uite ceva care o sa te ajute sigur:https://www.facebook.com/alegsadesenez
Un pitic in padure , fluture , un ochi

Răspunsuri

2014-05-09T22:16:35+03:00
Sper ca ti-am dat o idee cu pictrua mea,dar despre ce trebuie sa pictezi mai exact???

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T22:17:25+03:00
Pai o vaza cu flori, un peisaj, un personaj, ceva despre jocurile olimpice, poti gasi foarte multe desene frumoase :*
Mersi :*
Rasaritul ,apusul sau o cascada poate natura moarta sau portete.