Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T19:15:59+03:00
Doi calatori de aflau pe aceesi banca .Unul dintrei ei  spune:
-Buna ,vreau sa te intreb ceva .
-Bine ,despre ce e vorba ?
-pai  ,sti pe unde ne aflam acum .ca eu nu am mai fost prin partile acestei tari !
-Suntem intr-un oras foarte mare .
-Cum se numeste >?
-Se numeste Timisoara.Si apropo dumneavostra unde mergeti ?
-in Italia.Stiti cumva cat mai avem 
- La Km Sau la timp 
-Ambele
-LA km  800 si la timp ca vreo 10 ore 
-va multumesc .
-Nu aveti pentru ce .
Si unul dintre se muta pe o banca mai in fata .

Sper ca te-am ajutat
38 3 38
2014-05-09T19:33:58+03:00
Doi calatori vobesc in tren.
-de unde esti?
-sunt din bucuresti. dar tu?
- eu sunt din timisoara.
unde te duci cu trenul?
-la familia mea in targu-jiu.dar tu unte te duci.
-plec la munte .
-la revedere. pa
-la revedere. paa!!!!

16 2 16