Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T17:09:18+02:00
Atunci cand mancam gustul si mirosul ne ajuta sa vedem daca mancarea este alterata ,

mersi, dar ideea aceasta am folosito deja.
Cu ajutorul mirosului putem controla si calitatea aerului inspirat, putem deosebi aerul curat, proaspat, de cel viciat, incarcat cu substante daunatoare organismului.
Cu ajutorul gustului putem sa vedem daca un aliment este dulce, sarat, amar sau acru.
de asemenea, dupa miros ne putem da seama si de calitatea unor alimente, cele stricate pot avea un miros specific, acelasi lucru e valabil si pentru gust
2014-01-22T17:11:08+02:00
Mirosul si gustul la om sunt foarte importante ,putem vedea gustand sau mirosind daca mancarea este comestibila.
1 5 1