Fabrica de mobila a expediat cu trenul 693 garnituri de mobila asfel la suceava 4 trasporturi cu cate 67 garnituri la iasi doua transporturi a cate 116 garnituri iar restul in mod egal la trei ma gazinae din oras

2
si cate garnituri a primit fiecare magazin
64 de garnituri are fiecare magazin din oras

Răspunsuri

2014-01-22T16:54:49+02:00
4*67=268
2*116=232
268+232=500
693-500=193
193:3=64,33 garnituri a primit fiecare magazin
am avut mai demult dar caut acum sa vad cum am facut
Allecsutza
asa trebuia facut
i facut bine
iti ramane una in plus
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T16:59:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4x67=268   2x116=232   268+232=500    693-500=193   193:3=64 rest 1 ne va raman o garnitura in plus                        sigur ai scris corect datele problemei

datele problemei sunt
exacte multumesc
cu placere
+++++++++++++++++++++++++++++++++++