Răspunsuri

2014-05-09T15:43:52+03:00
Doua persoane care se cearta iar copilul sta intre ei si plange.
Inspira-te din natura, ar fi dragut un tablou cu niste trandafiri si un fluture prin apropiere ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T15:44:56+03:00
In acel tablou poti desena un portret sau un peisaj de primavara , dar cea mai buna idee ar fi sa desenezi ceea ce simti , sa-ti desenezi sentimentele pur si simplu.Sper ca ti-am fost de ajutor.
1 5 1