Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T15:13:25+03:00
(-2).(+8)-(-2).(+5) =
-16-(-10)=
-16+10=-6
nu
mersi mult acum am ințeles cum se rezolva =)
(+a).(-2)-(-b).(-2)a,b,c poti te rog sa-mi explici ce sunt cu literele nu prea inteleg ce trebuie sa fac =
sunt necunoscute care trebuie sa le aflii :)
cum adica ?
2014-05-09T15:18:00+03:00
Cand ai inmultiri cu pus si minus : 
 (+) ori (- )=(-)
 (-)ori(+)=(-)
  (+)ori(+)=(+)
  (-)ori(-)=(+)
si cand trebuie sa aduni (-) cu(-) aduni numerle si pui semnul asa ii si la scade este la fel
(-16)-(-10)=(-160)