Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate
Voi merge foarte bine.
E grea pretentia fara exemple bune.
Precizeaza functia sintactica a cuvintelor din propozitia :
Statuetele acestea sunt ca si oamenii.

2

Răspunsuri

2014-05-09T15:08:58+03:00
Foarte bine -complement circ de mod
grea- nume predicativ
pretentia - subiect

statuetele- subiect
acestea-atribut adjectival
sunt ca si oamenii - predicat nominal

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T15:10:29+03:00
Foarte bine-camplement circumstantial de mod
grea -nume predicativ
stelutele-subiect
acestea-atribut adjectival
sunt-verb auxiliar
cs si oameni- nume predicativ
4 4 4