Răspunsuri

2014-05-09T13:52:36+03:00
California  statele unite
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T13:55:10+03:00
      Valea mortii se afla in SUA, statul California, mai exact in  Parcul Naţional Death Valley.
     
I se spune asa datorita pietrelor miscatoare. Cauza acestor deplasari este un mister deoarece terenul este plat.


In imaginea atasata poti vedea cat de mult s-a deplasat o astfel de piatra dupa dara lasata (in jur de 60m)
15 4 15