Contrage propozitia subordonata din fraza : Scolile independente din Marea Britanie sunt renumite in intreaga lume pentru conditiile excelente pe care le ofera in partea de propozitie corespunzatoare si numeste-o.

2

Răspunsuri

2014-05-09T09:49:00+03:00
Scolile independente din Marea Britanie sunt renumite in intreaga lume pentru conditiile excelente oferite 

atribut
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T10:03:31+03:00

scolile independente din marea britanie sunt reunite in intreaga lume pentru conditiile excelente oferite.

propozitia subordonatoare este atibutiva si se contrage intr-un atribut.

7 4 7