Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T09:45:37+03:00
Rolul virgulei
A. In propozitie
1. Separa constructiile in vocativ de restul comunicarii
ex. -Dragul meu fecior, nu-ti pot oferi ce doresti.
2. Separa apozitiile de restul comunicarii
ex. – Noi, elevii clasei a VIII-a, invatam pentru examen.
3. Separa constructiile incidente de restul comunicarii
ex. Am pierdut, din neatentie, explicatia profesorului.
4. Separa parti de propozitie de acelasi fel
Azi avem urmatoarele ore : matematica, romana, sport, engleza, etc.
5. Marcheaza predicatul eliptic
ex. Ea l-a intrebat si el, nimic.
6. Separa interjectiile de restul comunicarii
ex. Ei, ce sa-i faci?
7. Se utilizeaza in cazul incalcarii topicii
ex. El, din cand in cand, ne cauta.
2014-05-09T09:50:03+03:00
1. Separa constructiile in vocativ de restul comunicarii.
2.  Separa apozitiile de restul comunicarii.
3. Separa partii de propozitie de acelasi fel.
4. Separa interjectiile de restul comunicarii.etc