Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T09:02:16+03:00
O descrii mai intai din punct de vedere geografic, economic, adica in mod obiectiv, iar apoi iti exprimi parerea, in mod subiectiv de exemplu, daca ai fost in acea regiune, spui cum te-ai simtit acolo, cum sunt oamenii (primitori, artagosi, aroganti etc. ), o compari cu alta regiune, iar daca nu ai fost, spui daca ai vrea sa vizitezi acea regiune si de ce . 
Sper ca ti-am fost de ajutor ;)
2 5 2
2014-05-09T09:04:22+03:00
Bucurestiul este situat in partea de sud a tarii, avand coordonatele geografice de 26 grade, 5 minute, 48 secunde longitudine estica si 44 grade, 24 minute, 49secunde, latitudine nordica. Asezat in Campia Vlasiei, in compartimentul acesteia cunoscut sub numele Campia Bucurestiului, orasul este traversat de vaile Dambovitei si Colentinei.

Teritoriul pe care se afla Bucurestiul si localitatile ce intra in componenta judetului Ilfov cuprinde doua subunitati ale Campiei Vlasiei: in sud-Campia Bucurestiului, in nord-Campia Snagovului.


vrei ceva despre Delta Dunarii?...sau ai scris deja?
Un paradis natural se intinde la varsarea Dunarii in Marea Neagra,acolo unde fluviul isi incheie lunga calatorie de 2860 km de la izvorul sau din muntii Padurea Neagra din Germania.Secole de-a randul,suprafata Deltei s-a extins datorita malului adus de fluviu,formandu-se astfel o retea de canale,lacuri,insule acoperite de stuf,paduri tropicale,de pasuni si dune de nisip care acum acopera....
..........o suprafata de aproape 5640km.Acest incredibil taram al apelor adaposteste peste trei sute de specii de pasari si nenumarate specii de pesti,de la sturioni la crapi si bibani,in timp ce varietatea de 1150 de specii de plante cuprinde de la liane impletite pe trunchiurile copacilor in padurile de stejar pana la nuferi.Nu e deci,de mirare ca UNESCO a desemnat Delta Dunarii ca fiind o ''Rezervatie a biosferei.''