Răspunsuri

2014-05-09T09:10:22+03:00
Mai intai trebuie sa aflii cand expresiile nu au sens:

a)  \sqrt{x+1} il egalezi cu 0 deci  \sqrt{x+1} = 0 ⇒ modul de x+1 = 0 ⇒ x = -1 Deci x ∈ R \ (diferit de ) {-1}

Dupa modelul asta il faci si pe b) 

 Profesorul era cel care trebuia sa iti explice, nu stiu daca ai inteles. ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-09T09:12:41+03:00
X +1>,egal 0 rezulta x>egal -1    xapartine -1 inchis   +infinit                                                                                                                                                                              b)radical2x+3 diferit de 0 si 2x+3 mai mare si egal cu 0 de unde x apartine -3|2   + infinit
1 5 1